Гарантія та сервісне обслуговування.

На всі товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів.

Гарантія надається на термін, який залежить від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті.

Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або нашого магазину і товарний чек, в яких будуть обов'язково вказані назва товару, дата покупки і термін дії гарантії.

 

Для проведення гарантійного ремонту Вам необхідно надати:

  • Формулювання недоліку товару (краще в письмовій формі);

  • Товар з недоліком;

  • Повний комплект товару;

  • Гарантійний талон.

  • Документ, що підтверджує факт придбання товару/копію (товарний чек, видаткова накладна)

 

Обмін та повернення.


Обміняти або повернути товар можливо протягом 14-ти днів після покупки за умови, що товар не був у використанні, збережені товарні пломби, упаковка, ярлики і споживчі якості товару.
У випадках, коли товар, який повертається, відноситься до категорії «складна техніка» (ноутбук, планшет, мобільний телефон, смартфон, фотоапарат і т.д.), швидше за все, буде необхідна технічна експертиза тривалістю до 7-ми днів, яка має підтвердити, що під час перебування у покупця товар не використовувався і зберіг свої споживчі якості.
Головна умова обміну товару на гроші: 14 днів з дня покупки і товар, який не був у використанні, в новому, робочому стані.
Для оформлення повернення товару нам знадобляться оригінали гарантійного талона і товарного чека. При поверненні коштів — ваші паспортні дані та ІПН.

 

Негарантійні випадки.

При порушенні гарантійних зобов’язань, сервісне обслуговування та гарантія не надається.

Сервісний центр може відмовити в обслуговуванні в разі:

  • порушення цілісності гарантійних пломб;

  • наявності механічних або інших ушкоджень, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;

  • порушення правил використання;

  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;

  • неправильного заповнення гарантійного талона.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на:

  • випадкові пошкодження (завдані клієнтом);

  • пошкодження в результаті стихійного лиха (природних явищ);

  • пошкодження, які виникли внаслідок недбалого використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);

  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;

  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;

  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.