Гарантія та сервісне обслуговування.
На всі товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів.
Гарантія надається на термін, який залежить від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано в описі кожного товару на нашому сайті.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника або нашого магазину і товарний чек, в яких будуть обов'язково вказані назва товару, дата покупки і термін дії гарантії.
Для проведення гарантійного ремонту Вам необхідно надати:
-
Формулювання недоліку товару (краще в письмовій формі);
-
Товар з недоліком;
-
Повний комплект товару;
-
Гарантійний талон.
-
Документ, що підтверджує факт придбання товару/копію (товарний чек, видаткова накладна)
Обмін та повернення.
Обміняти або повернути товар можливо протягом 14-ти днів після покупки за умови, що товар не був у використанні, збережені товарні пломби, упаковка, ярлики і споживчі якості товару.
У випадках, коли товар, який повертається, відноситься до категорії «складна техніка» (ноутбук, планшет, мобільний телефон, смартфон, фотоапарат і т.д.), швидше за все, буде необхідна технічна експертиза тривалістю до 7-ми днів, яка має підтвердити, що під час перебування у покупця товар не використовувався і зберіг свої споживчі якості.
Головна умова обміну товару на гроші: 14 днів з дня покупки і товар, який не був у використанні, в новому, робочому стані.
Для оформлення повернення товару нам знадобляться оригінали гарантійного талона і товарного чека. При поверненні коштів — ваші паспортні дані та ІПН.
Негарантійні випадки.
При порушенні гарантійних зобов’язань, сервісне обслуговування та гарантія не надається.
Сервісний центр може відмовити в обслуговуванні в разі:
-
порушення цілісності гарантійних пломб;
-
наявності механічних або інших ушкоджень, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
-
порушення правил використання;
-
несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
-
неправильного заповнення гарантійного талона.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на:
-
випадкові пошкодження (завдані клієнтом);
-
пошкодження в результаті стихійного лиха (природних явищ);
-
пошкодження, які виникли внаслідок недбалого використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
-
пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в мережі;
-
пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
-
пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
-
пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.